Crèche Crèche

Wat leuk dat je interesse hebt om naar onze crèche te komen.
De crèche is voor kinderen van 0 t/m 3 jaar. Elke zondag mag je tussen 9.30u – 10.00u bij ons gebracht worden. Om 10.00u begint de kerkdienst. De crèche is achter in het gebouw. Rechts naast de keuken de blauwe deur door. Aan het einde van de gang met de wc’s is de crèche ruimte. We spelen, zingen, eten, drinken lezen, rusten, knutselen. Er zijn minstens 1 volwassene en 2 tieners aanwezig als oppas. Halverwege de ochtend eten en drinken we wat. Neem je dit zelf mee? Tijdens het collecte moment in de kerkdienst word je weer opgehaald door je ouder/verzorger. Het laatste lied en de zegen maak je mee bij de dominee in de kerkzaal.

Handig om mee te nemen in een tas waar je naam op staat:

• Verschoonspullen en reserve kleren
  • Eten en drinken (graag met je naam op je beker/fles/bakje)

We zouden het gezellig vinden als je erbij bent!

Vragen, wil je meer informatie of lijkt het je leuk om te helpen met oppassen? Neem gerust contact op.

Crèche coördinator: Marianne Versluis
Mail:      creche@ontmoetingskerkbergambacht.nl