« vorige  |  november 2020  |  volgende »

Maandag 2 november 2020 Groot pastoraal overleg
Tijdstip: 20:00

Donderdag 12 november 2020 Kerkenraad
Tijdstip: 20:00 uur

Woensdag 18 november 2020 Gemeenteavond (reeds vol)
Locatie: Ontmoetingskerk
Tijdstip: 20:00 uur

Bij deze bent u van harte uitgenodigd om de gemeenteavonden van a.s. donderdag 19 november bij te wonen. Tevens is er op 25 november een digitale gemeenteavond. De avond van 18 november is al vol.

Reserveren kan door een mail te sturen naar reservering@ontmoetingskerkbergambacht.nl

Op deze avonden wordt de profielschets van gemeente en nieuwe predikant voorgelegd en geeft het College van Kerkrentmeesters een toelichting op de finaciele situatie van de gemeente. De profielschets is te vinden bij "overig nieuws" (inloggen vereist)

Donderdag 19 november 2020 Gemeenteavond
Locatie: Ontmoetingskerk

Maandag 23 november 2020 Vergadering Moderamen

Woensdag 25 november 2020 Digitale gemeenteavond
Locatie: Link via Zoom
Tijdstip: 20:00 uur

Bij deze bent u van harte uitgenodigd om de digitale gemeenteavond van a.s. woensdag 25 november bij te wonen.