« vorige  |  juni 2018  |  volgende »

Vrijdag 1 juni 2018 Verschijningsdatum kerkkompas

Maandag 4 juni 2018 Uur van Gebed
Tijdstip: 19:00 uur  - 20:00 uur

Maandag 4 juni 2018 Schoonmaak kerk
Tijdstip: middag en avond

Dinsdag 5 juni 2018 Vergadering kosters en beheersdiensten

Dinsdag 5 juni 2018 Schoonmaak kerk
Tijdstip: in de morgen

Woensdag 13 juni 2018 Gemeente avond "Op weg naar een nieuw beleidsplan"
Tijdstip: 20:30 uur  - 22:00 uur

De kerkenraad nodigt u uit voor een gemeenteavond op woensdag 13 juni in de Ontmoetingskerk, aanvang half 9.
Wij willen graag in overleg met de gemeente over de vervolgstappen op weg naar een nieuw beleidsplan: zijn we op de goede weg, zien we misschien zaken over het hoofd, of heeft uzelf nog ideeën?
Op de kerkenraadsvergadering van 24 mei is gekozen voor het instellen van vier taakgroepen. U kunt zich daarvoor 13 juni opgeven. De taakgroepen zijn:
- bezinning en ontmoeting jong en oud - kerk naar buiten
- eredienst en vieringen
- omzien naar elkaar
In elke taakgroep is één persoon belast met communicatie, zodat er geen aparte taakgroep communicatie hoeft te komen. Om de lijnen met de kerkenraad kort te houden, zit in elke taakgroep een ouderling of diaken. De kerkenraad heeft als belangrijk speerpunt gekozen voor een stevige organisatiestructuur, waarin de verantwoordelijkheden en de mandaten goed zijn geregeld. De taken en de bevoegdheden worden in een werkplan vastgelegd. Ook gaan we onze pijlen richten op de kansen die we zien voor onze gemeente in de samenleving van Bergambacht.
De beleidscommissie, Karin Lodder en Dieks ter Harmsel, blijft ons begeleiden en is uiteraard ook de 13e aanwezig. We beginnen pas om half 9 vanwege het jaarlijkse ouderenuitstapje.
Namens de kerkenraad, Bob Nuys, scriba

Donderdag 14 juni 2018 Vergadering Moderamen

Vrijdag 15 juni 2018 Pastoraal Overleg

Vrijdag 15 juni 2018 Kerkproeverij – voor alle vrijwilligers
Locatie: Onmoetingskerk
Tijdstip: 18:00 uur

Als dank voor alle inzet van de vrijwilligers van het afgelopen seizoen organiseert de kerkenraad een Kerkproeverij. Het thema is; een goed gesprek.
Een avond waarin we je willen bedanken, elkaar (beter) willen leren kennen en eens aan elkaar laten zien (en vertellen) wat er allemaal gebeurt in onze gemeente.

Zondag 24 juni 2018 4de Zondag

Donderdag 28 juni 2018 Vergadering Kerkenraad

Donderdag 28 juni 2018 Inleveren data kopij kerkkompas
Tijdstip: Voor 17:00 uur!

Inleveradres per e-mail:  kerkkompas@ontmoetingskerkbergambacht.nl