woensdag 11 april 2018

Locatie:
 Ontmoetingskerk
Prijs:
 Graag opgeven bij Adrie Thywissen (adrie@thywissen.nl)

Maar weet u, die AED hangt daar, aan het schuine gedeelte van de muur als u van de ontmoetingsruimte naar de jeugdruimtes gaat, helemaal gebruiksklaar. Maar bent u ook gebruiksklaar? Klaar, om mocht het nodig te moeten zijn, om deze te gaan gebruiken?

Daarom gaan we weer met elkaar oefenen. Op woensdag 11 april 2018 hebben we dhr. Jan Fredrikze wederom bereid gevonden om met ons deze avond te gaan oefenen met het reanimeren op poppen en te oefenen met trainings-AED’s, voorafgaand gaan we eerst startten met een kort stukje theorie om de kennis op te halen of om het voor het eerst aan te leren.

Iedereen is op deze avond welkom of je nu werkzaam bent in de gezondheids- of welzijnszorg, BHV-er bent, lid van een EHBO-vereniging, eerder als eens hebt mee gedaan met deze trainingen maar zeker ook als je nog niet kunt reanimeren.

Dit oefenen doet u niet voor de kerk omdat daar zo’n AED hangt, nee u doet het voor u zelf. Overal om u heen kunt u voor een situatie komen te staan wat om gelijk handelen en actie vraagt zeker als dat gaat om iets als een reanimatie…

Ervaren zijn we allemaal niet maar laten we zorgen dat we het hebben geleerd. En natuurlijk, we trainen deze avond in de Ontmoetingskerk en wordt het door de Ontmoetingskerk georganiseerd, dus ja het is uiteraard ook wel een beetje voor ons zelf. Want stel dat… dan is het toch mooi dat we grote groep getrainde mensen hebben?

Wanneer         : woensdagavond 11 april
Tijd                 : 19.30 uur inloop met koffie om 19.45 uur start
Aanmelden     : graag!

Wij hopen heel veel gemeenteleden te ontmoeten, tot dan!

Adrie Thywissen
Tel. 352500/06 51597038